Baarns Ondernemers Netwerk

De vereniging

Ondernemen doe je samen
Iedere ondernemer weet dat netwerken belangrijk is. Maar het moet wel leuk zijn: elkaar inspireren, van elkaar leren. Het resultaat: persoonlijke ontwikkeling, nieuwe samenwerkingsverbanden en, dat gebeurt natuurlijk ook, nieuwe business. Bij het BON komt dat vanzelf.

Wat is ons doel?
Het BON staat voor persoonlijk contact, een informele sfeer en wederzijds vertrouwen. Het Baarns OndernemersNetwerk streeft naar concrete, succesvolle samenwerking van Baarnse ondernemers: van jong tot oud, van starters tot door de wol geverfde professionals en van zzp’ers tot grotere bedrijven.

Actief en betrokken
Als ondernemer weet je als geen ander wat de toegevoegde waarde is van een optimaal functionerend netwerk. Bij het Baarns OndernemersNetwerk – met leden die zich actief betrokken voelen – gaat het om zowel sociale als om zakelijke belangen. De sfeer laat zich dan ook het best omschrijven als ontspannen en persoonlijk.

De bijeenkomsten
Het organisatiecomité organiseert samen met het bestuur gemiddeld vijf interactieve bijeenkomsten per jaar. Daarin wordt telkens een ander interessant (ondernemers)thema belicht, wat garant staat voor een boeiende en leerzame avond. De bijeenkomsten zijn zo georganiseerd dat de leden elkaar steeds beter leren kennen.

Wie kan lid worden?
Ondernemers, (statutair) directeuren en/of eigenaren van ondernemingen, gevestigd of woonachtig in Baarn, kunnen lid worden. Je wordt gestimuleerd om mee te bouwen aan een hecht en kwalitatief netwerk. Daarom staat Baarn als woon- of vestigingsplaats centraal: zo heb je wat met elkaar, kun je samenwerken en initiatieven ontwikkelen.

Aanmelden voor het lidmaatschap
Klik op deze link voor uw lidmaatschapsaanmelding

Baarns Ondernemers Netwerk

5 redenen om voor